Hockeyfreaket

Dagens händelse xD

Kategori: Allmänt

Jaha dags o skriva här igen kanske? Vart dåligt med uppdatering den här veckan.
I torsdags så hände det inget särskilt, målade lite på huset och pappa kom hem.
Igår så var jag på stranden med Petra & Frida :D <3 efter vi vart där en stund så drog vi ner på stan. käkade gick till Gina o sen åkte vi hem. Hemma hann jag inte va länge förrän vi skulle åka igen, vi åkte till Gränna. Jag fick köra dit :P
Pappa va imponerad över hur bra jag körde sa han :D blev faktiskt lite stolt då :P
Idag så kom Eva och hennes barn hit, jag stog och målade när dom kom, och jag har typ bara 1½ sida kvar, när jag målade på ena sidan så va solen där och stekte som fan så jag kunde fan inte stå där o sola, jag som redan e känslig o får lätt huvudvärk. Så jag slutade och ska fixa det nån annan dag när det inte e lika varmt.
Jag har blivit ganska solbränd me:P jag brände typ mina axlar idag, så det svider lite på dom nu, men jag överlever :P

Igår så fick jag prata lite med Dannä :) det var ett tag sen nu, men han skulle sova tidigt för han skulle jobba idag. Han jobbar fan hela tiden typ.. det e lite irriterande:/

Idag så messade självklart(!) "Nån snubbe" till mig. Han kan fan aldrig låta mig va ifred! Jag e så jävla irriterad på honom! Och han berättar massa saker om sig själv som jag inte bryr mig ett piss om. Men idag så berättade han en grej som jag personligen tycker e jävligt kul xD Han messade o frågade vad jag gjorde och jag svarade och sen när han svarade vad han gjorde så var det att han provade högklackat, och jag ba "va?! provar du högklackat?" och han ba "jaa..?" då började jag skratta som fan, jag trodde han skämtade med mig först, men sen efter en stund så frågade han ytterligare en gång vad jag gjorde, och sen när han svarade vad han gjorde så trodde jag fan att jag skulle dö xD för då skrev han att va o köpte hotpants, och det e trosor! Jag ba va i helvete, va e det här för människa egentligen?! och sen efter en stund så berättade han att han va TRANSA!
Och sen frågade han lite grejer o så, och sen berättade han att han bara haft sex med killar, och han tror att jag bryr mig med. GAAH jävla idiot, inte mitt fel att han e 93a o oskuld xD

Nä usch nu orkar jag inte skriva mer xD Ha en bra dag alla!
Pussar , <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: