Hockeyfreaket

Helgens händelser :P

Kategori: Allmänt

Nu är jag hemma då. Har inte gjort så mycket efter jag kom hem, duschat och käkat pizza, idag igen.. Inte nyttigt!
Både igår och idag så har jag och Petra segat, inte gjort ett piss typ, suttit o glott mest xD inatt så kollade vi på King Arthur, den va bra:) aldrig sett den innan, men nu har jag:P
Jag och Petra fixade min externa igår med, så nu har jag massa ny musik o alla galna bilder på oss och några filmer :P
Så nu sitter jag o lyssnar på musik jag fick av henne, nåt blandat :P
Studenten i fredags så typ regnade vi bort, ialla fall när vi va på Bäckadal xD helvete va det regnade asså! usch stackare som sprang ut xD
Sen när vi stog där och letade efter Lambi så fick vi syn på Adde, satan va söt han va när han va full o dom skulle ta kort på han xD sen fick jag syn på Bert!:D Jag skrek till som fan på Petra xD Sen letade vi vidare efter Lambi och tillslut så hittade vi honom, och innan vi stack så fick vi syn på Rasmus:D
Efter vi vart där så stack vi ner på stan, gick direkt till Donken för o värma oss. Sen käkade vi där. Sen gick vi o ställde oss utanför för Bd skulle åka förbi på sina flak:P Det var några killar som sprutade champange på oss, eller mig rättare sagt för Petra sprang iväg xD jävla puckon! xD Sen så kom Bert och dom :D Petra sa att det var dom å då va det en i Berts klass som började peka på oss, då pekade vi på dom, först så typ skämdes Bert, men sen pekade han o resten av deras klass tillbaka på oss xD juste, Bert sprutade öl på oss med xD Sen började vi dra oss upp mot Peset där Monica och Linn skulle springa ut :P Juste, när vi satt på 10an påväg ner till stan från Bd så kom det en lastbil full med studenter typ, då såg vi Dannä på den :D Dom skrek som fan och viftade mot bussen xD
Efter vi vart där gick vi till Donken igen, men denna gången för att Emme skulle äta. Så satt vi där, då åkte Peset förbi i sina lastbilar :P
Sen kom det några småkillar som höll på utanför fönstret där vi satt, dom hade blommor i munnen och försökte typ flörta med oss xD Skrattade som fan åt dom xD jävla småglin xD
Sen vid 4 så gick vi upp till Monicas restaurang och satt där o fikade lite, sen åkte vi upp till Linn. Där bjöds det på öl, jag va för mätt för att äta nåt xD Jag va typ den enda som gillade ölen, förutom Linn då med, jag kunde ha fått Petra o deras med, men jag o Petra skulle hem till henne först, och jag ville inte lukta öl när jag kom hem till dom, och Petra ville inte att jag skulle göra det heller xD
Vi åkte till June o mötte Frida & Anna, sen drog vi hem till Chrille och sen drog vi upp till June igen, då åkte jag, Petra & Frida hem till Petra och sen gick vi till lägenheten där vi fixade drickan och sen tog vi bussen till June en gång till o sen 121an till Skärstad xD festade mitt ute i ödemarken typ, och när vi kom dit så blev vi en aning chockade, för det visade sig att huset vi skulle va i såg ut som ett litet torp xD Först så va det hur jävla tråkigt och segt som helst, vi tänkte ta den tidiga bussen hem, men sen när vi fått i oss lite så började det bli roligare:P Jag fick öl av nån Dennis sen, han försökte ragga på mig med, men jag har bara en person i huvudet, Dannä<3
Det var en jävla jobbig människa där, vi kallade honom Vesslan eftersom han såg ut som en xD men jag tror han hette Micke? Han började käfta med mig såfort vi kom dit, sen höll han på HEEELA kvällen! GAAAH jag blir galen på såna människor! Hahahah och jag har ett minne av att Petra sa att jag inte fick börja bråka med honom xD Hon e ju för söt hon! xD Jag skulle fan vilja se hennes reaktion om jag skulle bråka med nån xD
Sen tog vi bussen hem som gick vid halv 1, den va försenad en kvart pågrund av Vätternrundan, dom cyklade precis utanför huset där vi va xD Jag blev helt förvirrad av alla cyklar när jag hade alkohol i mig xD usch det va ingen bra kombination! xD
Fan va skönt det var att komma hem till lägenheten sen! Frös som satan, och va astrött! Så va jätteskönt att bara krypa ner i sängen o sova, trots att vi va 3st som delade på ett täcke xD
Igår segade vi bara i lägenheten och idag segade vi hemma hos Petra :P

Här e bilder på dom som tog studenten :P

Lambi :D

Linn och Monica :D

Nä nu orkar jag fanimej inte skriva mer xD Nu måste jag hämta Henna med för hon e ute :P
Ha det bra alla! Pussar , <3


Tänker på dig babe<3 Du vet att jag alltid finns för dig oavsett vad!<3

Kommentarer

  • Petra säger:

    "Så va jätteskönt att bara krypa ner i sängen o sova, trots att vi va 3st som delade på ett täcke xD"

    nu ljuger du! xD du hade täcket, å frida fick väll lite oxå, men jag fick ha min TRÖJA som täcke!

    2009-06-14 | 23:56:04
    Bloggadress: http://petora.blogg.se/

Kommentera inlägget här: