Hockeyfreaket

Cacce<3

Kategori: Allmänt

Tack Cacce för att du finns<3 Du är en underbar vän som alltid ställer upp oavsett vad! Du betyder så grymt mycket för mig.
Just nu pratar jag med Cacce, han är så jävla underbar den människan, han hade antagligen läst min blogg för inte så längesen så då ringde han till mig. Vårat förflutna är väl inget vidare egentligen, men jag skiter i det och räknar det som vart den senaste tiden, för den senaste tiden så har du visat vad en äkta vän är!<3
Det e alltid lika skönt att prata av sig med dig, när det e deppiga saker så vet du precis vad du ska säga för att lätta upp stämningen en aning, du har alltid nån go kommentar:)

En aning jobbigt att du håller med Petra om en viss person bara. Men jag skiter i vad ni anser om honom, det e jag som gillar honom och inte ni.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: