Hockeyfreaket

Vaken tidigt

Kategori: Allmänt

Vaken nu då, har vart det i typ 45 minuter, och ska inte åka förrän om 30 minuter typ, fattar inte varför mamma väckte mig så jävla tidigt när jag bad om sovmorgon. Men men skit samma nu kan jag ju sega mig hur mycket som helst :P
Fast jag e dock redan färdig med allt typ, det enda som återstår är o käka frukot, men det tar inte en halvtimme xD
Den här dan blir bra märker jag, eller jag hoppas det i alla fall, men Liselott ska säkert komma o förstöra allt.. Usch jävla kärring! Fast vi ska ju dock o kolla på stipendieutdelningen till 3orna. Åh hoppas jag får se Bert :D Han har jag fan inte sett på jag vet inte hur länge.

Igår kom Johan med ett förslag som jag.. ehm, ja men det blir att tacka nej. Jag har ju Dannä nu;) hehe

Aja hoppas ni andra får en bra dag! Vi hörs senare ikväll.
Pussar , <3

Kommentarer

  • petra säger:

    hahahah va?! :O ska du inte tacka ja till Johans förslag? xD det trodde ju jag xD

    2009-06-05 | 07:11:56
    Bloggadress: http://petora.blogg.se/

Kommentera inlägget här: