Hockeyfreaket

Vill bara va hos dig<3

Kategori: Allmänt

Nu är jag hemma från Malin o dom igen. Typ direkt när jag kom hem så tvättade jag håret och nu sitter jag här. Vet inte vad jag ska göra ikväll, blir väl att sitta o uggla här framför datorn. Jag längtar tills nästa helg, för först på torsdan så slutar vi skolan, sen efter det så ska folket i klassen hitta på nåt tror jag det pratades om, och på fredan så ska jag festa med Petra å Frida o lite mer folk :P äntligen så ska man få supa, det har jag längtat efter som helvete! Sen på lördan så blir det antagligen en dag i Jkpg, och sen tror jag det blir bussen hem på söndan. Asså fan va skönt sen på måndan, då är det sommarlov :D Juste, på fredan så ska jag kanske med Petra o kolla på studenten på Peset.

Asså jag blir så sur! Fan om detta kommer hindra mig från o träffa Dannä, då kommer jag bli så jävla sur!!:@
Men får hoppas på det bästa!

Nu har jag inte mer o skriva, ha det bra!
Pussar , <3

Kommentarer

  • petra säger:

    VA?! ska vi festa på fredag?! :O

    Å vadå göra nåt med klassen?! ska vi stå ut med alla dom två dagar i rad?! :O

    2009-06-06 | 19:58:08
    Bloggadress: http://petora.blogg.se/

Kommentera inlägget här: