Hockeyfreaket

life sucks....

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag i skolan, egentligen så skulle jag först ha stannat kvar i skolan o sen mött Martin vid stationen, sen skulle jag åka hem så skulle mamma skjutsat in mig till stationen lagom till halv 5, men nu har jag ändrat mig igen, så nu ska jag ta trebussen hem och vänta i typ 20 minuter vid stationen tills Martin kommer. Sen så ska vi åka hem till mig, vet inte vad vi ska göra, får väl se vad det blir.

Idag så har vi sett Robban ganska mycket, och fan vad vi börjar skratta varje gång vi se honom xD
Det e bara för det Frida gjorde förra veckan xD Och han borde verkligen göra nåt åt sin *host host*snygga mustasch(?) xD Han borde fixa sin raggarfrisyr med xD

Hoppas Petra o dom kommer snart, för jag har ingen lust att sitta ensam här längre, elr jag e ju inte ensam direkt för det e massa folk här nere, men ingen jag har lust att snacka med x)

Asså fy fan vad jag mår illa:S Jag har mått dåligt hela dan typ, varje gång jag har ätit nåt så har jag velat spy typ:S hur jävla irriterande som helst!

Hahahahhaah innan kom Fjollan med en kilt på sig xD FY FAAN vad vi skrattade!! x'D Han såg så jävla rolig ut, och första gången när han kom med den så skulle jag prata med mamma, men jag fick inte fram nåt för jag började skratta så hon undrade vafan det va med mig xD


Om du vill lämna oss så gör det då för faan! Jag vill inte ha dig kvar! Vi kommer klara oss lika bra utan dig! Du kan bara dra åt helvete rent ut sagt!

Kommentarer

  • syrran säger:

    det sista lät inte kul är du arg? tror jag fattar vad det är puss

    2009-03-17 | 13:57:20
  • Ida säger:

    svar:

    mm som faan! jag orkar inte med honom längre.

    2009-03-17 | 21:15:38
    Bloggadress: http://hockeyfreaket.blogg.se/
  • IPPL3 säger:

    "Och han börde verkligen göra nåt åt sin host hostsnygga mustasch(?) xD "



    Och du borde göra nått åt ditt host host snygga utseende (?)

    2009-03-18 | 09:39:16

Kommentera inlägget här: