Hockeyfreaket

söndag ,

Kategori: Allmänt

Nu sitter vi o kollar på nån film , vem satte dit roger rabbit tror jag den heter , och jag hatar såna slags filmer där det är verkliga människor blandade med tecknade figurer . Men men , jag e ändå inte så koncentrerad på filmen :P
Innan så kollade vi på The Italian Job , den e bra . jag har sett den nåra ggr innan men inte från början , men det fick jag göra nu :P
Jag vet inte vad vi ska göra idag elr ens hur jag ska ta mig hem , för idag så måste jag verkligen hem ! Jag måste duscha o så tror jag att jag hade lite plugg att göra med :/ blä på det !
Men antagligen så blir det bussen hem , för mamma o dom lär väl inte hämta mig !
Imon är det skola igen , usch , jag vill inte till skolan ! O jag har bara en lektion imon ! så jävla meningslöst , datalektion i bygghuset . jag fattar inte varför vi ska ha data i det huset , men har för mig att det var för industriprogrammet hade installerat nån grej i den salen vi va i innan .

Nu har jag väl inte så mkt mer att skriva , men hörs väl antagligen mer ikväll . Ha det bra alla !
Pussar , <3


Asså nu får du faan avslöja vem du e ! Jag har ju rätt och få veta vem du e ! Snälla säg vem du e !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: