Hockeyfreaket

Ingen skola imon :D

Kategori: Allmänt

Nu är jag hemma igen ,
Ni kan väl aldrig gissa vem som fick skäll så fort man kom hem typ?!
Jo , det va jag . Jag pallar inte skriva varför . men men , nu pratar han med mig igen iaf . Och det e ju bra det .

Imon så blir det ingen skola för mig :D faan vad skönt o slippa den ! :D
För jag ska till sjukhuset och då så är det inte lönt att åka till skolan för typ 50 minuters lektion , så till o med mamma o dom sa att jag fick slippa skolan :P
Ibland så är föräldrar rätt bra ändå ;P

När jag kom hem o hade fått min utskällning så gick jag o duschade o sen fixade jag lite käk , sen efter det så har jag inte gjort så mkt . Jag tror det blir nån film elr nåt ikväll , vet inte vad jag ska hitta på annars .

Nu har jag bestämt mig för att jag ska börja spara pengar iaf . Jag ska lägga undan 500lappen jag har i kontanter , o sen så ska jag nog ta ut 200 från kortet o börja spara på allvar nu . För jag måste verkligen ha pengar !
Fast jag ska börja leta sommarjobb med , usch jag vill inte jobba i sommar men jag måste ju för att få pengar ! :/
Pengar e fan ett ständigt problem!

Åhh , snart har isen och snön försvunnit här hemma så då kan jag börja övningsköra igen :D faan vad jag längtar efter det ! Mamma låter mig ju inte köra nu , hahaha kmr aldrig glömma när hon skrek sakta ner när jag körde xD
o fy fan vad mkt skratt attacker vi har haft när vi har vart ute! xD

Juste , idag när jag satt på stationen o väntade på bussen så kmr Rasmus , (Petras Rasmus) och han hade faktiskt ställt tuppkammen upp idag , så nu fick jag se honom i det , och det passade han ju bättre i än när han har den hängandes ! xD

Aja , nu har jag väl inget mer att skriva här .
Ska kolla på film elr nåt nu , ha det bra !
Pussar , <3

Kommentarer

  • Petra säger:

    Ja pengar e fan ett ständigt problem, det håller jag med dig om!

    Fusk att du får se Rasmus å inte jag!

    2009-03-01 | 21:45:52
    Bloggadress: http://petora.blogg.se/

Kommentera inlägget här: