Hockeyfreaket

Brunnen ,

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag hos Petra igen, sov ju här inatt, vi va på Brunnen igår, det vart trevligt:)
Åhh jag blev helt förälskad när Rose spelade , han spelade ju helt underbart!!<3 hehe
Sen va vi med när Lambi o dom repade, elr repade e väl synd att säga att dom gjorde xD vi va mest där och gjorde ingenting, men de va trevligt det me :)
Vi drog därifrån typ halv nio elr nåt sånt, när vi kom hem gjorde vi inte så mkt , satt mest och pratade och skrattade o va allmänt dryga xD
Vi somnade faan astidigt!:O typ vid ett, så Petra sabbabe mitt "försöka hålla mig vaken så länge som möjligt" grej :( xD
Så nu är jag astrött, jag ska faan inte sova så många timmar , jag blir bara tröttare då på dan :/ xD men men

Idag så va det ju skola, våran lärare snackade med mig och Petra , hahah xD
vi flätade silvertrådar bara för att vi skulle göra nåt liksom xD vi gjorde asfina *host host* armband av det sen xD
vi fick tidigt lunch idag me, käkade vid halv elva, sen så kom pappa med min tröja och biljett, det e ju hockey ikväll, men jag har verkligen ingen lust att gå dit ! Jag vill typ bara hem, hem o duscha o bara va typ, kolla på matchen på tv ist känns nästan mer lockande, men jag kmr bli sur på mig själv om jag inte går och Hv vinner, men men, får se hur jag gör, det är ju nåra timmar kvar .

Juste, nu har jag fixat så jag messar gratis med på min teliamobil ;D så nu kan jag messa hur mkt som helst!!;)

Vid tolv idag så åkte vi till biblioteket, vi skulle kolla på en film på Fokus, The freedom Writers hette den, den va faktiskt bra för att vara en realityfilm! :)
Efter det så fick vi sluta, och då följde vi Frida till Rådhusparken till hennes buss, sen åkte vi hem till Petra.
Så nu har vi käkat, jag vet inte vad vi ska göra fram tills jag ska dra .
Aja, ha det bra !
Pussar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: