Hockeyfreaket

Min helg ,

Kategori: Allmänt

Usch vad dålig jag har varit med uppdatering! men jag har verkligen inte haft nån lust att skriva nåt heller .
Men kan ju berätta lite om min helg :P
Igår så åkte jag ju till Petra som sagt, vi kollade ju på hockeyn o så, satt ju o kramade deras stolpe xD
Vid elva så drog vi ju oss ner mot stan, för Frida skulle med en buss som gick vid tolv så vi gick omkring i stan i en timme typ, sen när jag o Petra kom hem till henne igen så gjorde vi inte så mycket, vi satt i soffan vid datorn, camade med Rasmus, sen när Petra skulle gå och fixa sin stereo så började hon skrika som faan(!) och hoppa o hålla på, och hon hoppas rätt upp i soffan och typ satte sig på mig i soffan o slog mig som faan o höll på xD
Rasmus misstolkade det han såg xD hahahaha, och jag förstår att han gjorde det xD
Jo, för att Petra hoppade o höll på va för att det va en spindel på golvet xD så när jag skulle gå och döda den så visade det sig att den var gigantisk!! och då menar jag verkligen gigantisk!! xD
Jag brukar inte ha så svårt för att döda djur, men denna kunde jag faan inte döda! xD
Så Petra springer upp till sina föräldrar och ber dom döda den men dom orkade inte gå upp o komma ner till oss o döda den xD men då kommer jag på den briljanta idén att vi kan sätta Petras papperskorg över den xD så den fick va inburad i den hela natten xD sen lite innan vi skulle käka så tog Petras mamma ut den, men hon dödade den inte, hon kastade bara ner den på marken från balkongen xD
Sen så käkade vi god mat o sen slappade vi bara, igen xD sen drog jag vid halv sex typ för min buss gick vid sex men det gick ingen 3a så jag kunde dra lite senare , men men .
Sen när jag kom ner till June så tog jag ut pengar och sen så när jag gick ner för trappan och precis när jag skulle svänga bort mot stationen så gick jag typ rakt in i dom där inredningsdesignerna Simon & Tomas, jag visste att det var dom eftersom mamma brukar kolla på dom på tv xD och han som snackar svengelska sa nåt som jag inte riktigt hörde, och jag fattade inte riktigt att det var dom jag gick in i först, men sen så när jag hörde hans röst och vände mig om för att kolla så såg jag att det va dom xD
Och min mp3 ville inte funka idag!:O:( så jag fick åka en timme(!) hem utan musik!!:( det va hemskt! elr jag sov typ det mesta, men det va ändå hemskt att inte få lyssna på musik!! men jag överlevde ju iaf;P
Sen hämtade mamma mig vid bussen eftersom pappa inte pratar med mig så han hämtar/skjutsar mig inte nånstans nu heller, och då när vi typ va hemma så nämnde jag Martin, och mamma lät typ helt ointresserad, jag kommer till o med ihåg allt vi sa för det va inte mycket vi pratade om det!
Jag frågade typ om vi hade nåt planerat i veckan och det hade vi inte, förutom att jag har hockey imon, och så frågade hon varför jag undrade, och då frågade jag om jag fick ta hem en som hette Martin, och då frågade hon om jag skulle ta hem han till mig, och jag typ ba:
-Ja, vart skulle jag annars ta hem honom? jag bor ju liksom här!
Men hon hade typ uppfattat fel elr nåt för hon trodde jag skulle med honom hem .
Och så frågade hon om han ska sova över, då sa jag att jag inte visste och att han antagligen åker hem, o hon typ ba:
-Har han bil?
Då svarade jag, ja det har han
och sen va det typ inte mer med det, innan vi gick ur bilen så sa hon
-Är han din nya elr?!
Och jag va upptagen med Zimon o dom så jag svarade aldrig på det :P
När jag kom in så gick jag typ rätt in i duschen, efter det så har jag bara slappat typ :P

Imon är det hockey igen , och jag är så grymt jävla nervös så jag vet fan inte var jag ska ta vägen! xD
Dom måste faan vinna imon annars vet jag inte vad jag ska ta mig till! Jag vill inte att hockeyn ska ta slut, inte än iaf!
För då kmr jag inte ha nåt kul att göra på kvällarna! så får hoppas dom går vidare, vilket jag tror, elr jag tror inte, jag VET att dom kommer gå vidare! ;P

Faan vilket långt inlägg detta blev! xD Men men,
Ha det bra alla!
Pussar , <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: