Hockeyfreaket

Ångest....

Kategori: Allmänt

Sovit gott alla? Det har inte jag, inatt vid typ 1 eller nåt så deppade jag ihop jämte Henna för typ 5e gången den kvällen/natten.. Sen vid typ halv 4 eller nåt så somnade jag jämte henne, och sen när jag vaknade så hade jag asont i min ena arm. Men det e himla mysigt att bara ligga o mysa med sin hund, särskilt när dom e som Henna<3
Så sorry alla jag ignorerade på msn o allt igår, orkade bara inte ta mig upp o ändra status.

Nu sitter jag o väntar på att mamma ska skjutsa mig till bussen, jag ska in till Jönköping och träffa Frida, vi ska försöka få tiden att gå tillsammans:P
Imon så ska jag förmodligen till Kaxholmen o festa, jag vet inte riktigt när eller nåt men får väl höra med Frida idag om tid o det..

Nu har jag inget mer o skriva, hoppas ni får en bra dag alla!
Pussar , <3


Ångest,ångest,ångest,ångest,ångest,ångest,ångest,ångest,ångest,ångest,ångest,ångest,ångest,ångest,ångest,ångest,
ångest,ångest,ångest,ångest,ångest,ångest,ångest,ångest,ångest,ångest,ångest,ångest,ångest,ångest,ångest,ångest

Kommentarer


Kommentera inlägget här: