Hockeyfreaket

Arg. :@

Kategori: Allmänt

Asså nu får det fanimej va nog! Kan jag lita på dig eller håller du på såhär med alla? Jag vet fan inte vad jag ska tro längre.
Jag har bara lust att försvinna just nu, och skita i skolan och allt som händer den här veckan.. Du tror säkert inte att jag fattar, men jag e fanimej inte dum i huvudet!
Jag är så grymt jävla arg/irriterad nu, önskar jag hade nån/nåt o slå på! GAAAH :@
Du anar verkligen inte hur det här sårar! Ska fan göra likadant mot dig en vacker dag så ska du fan få se!
Och det där med "bara kompis" aldrig att jag kommer lite på dom 2 orden nånsin igen, inte när dom kommer från dig i alla fall! Jag hoppas nästan på ett sätt att du fattar vem du e som jag pratar om!
Det e fanimej inte meningen att du ska få mig att må dåligt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: