Hockeyfreaket

Bad days .

Kategori: Allmänt

Fan ta mina sömnproblem! Jag hatar att inte kunna somna på kvällarna! Jag sover typ 2-3 timmar per natt, det e fanimej inte normalt eller bra! *suck*
och nu måste jag va typ knäpptyst med för jag hör pappa nere på, han drar ju typ om en halvtimme till sthlm.
För hör han att jag e vaken nu så kommer han ju bli asförbannad på mig, som vanligt...
Jag hatar att vi ska bråka hela tiden! Det kvittar vad jag gör eller säger så e han emot mig, och det hatar jag! Men jag har ju lärt mig stänga av omvärlden när han skriker o skäller på mig, så jag e ganska van.
Jag kommer aldrig glömma det, men jag lyssnar inte för tillfället att han skäller på mig, men en grej som jag verkligen aldrig nånsin kommer glömma va när han typ reste sig upp och kom emot mig och det enda jag kunde tänka på då va att han skulle slå till mig, men det gjorde han ju aldrig, och inte för att han nånsin kommer göra det, men det kändes så just då.
När jag tänker på det så får jag återblickar till hösten för några år sen, det va den tiden då jag va inne i en period då jag va i slagsmål typ varje hockeymatch hemma i K.A. det e nåt jag inte vill hamna i igen, men om det skulle hända så skulle jag ju inte spriga därifrån direkt för o undvika slagsmål

Nä usch nu vill jag inte tänka på det mer ....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: