Hockeyfreaket

Dagen .

Kategori: Allmänt

Idag i skolan så hade jag bara en lektion, eller egentligen skulle jag haft 3 men jag orkade inte gå på dom 2 sista.
Hade svenska första lektionen, gjorde inte ett piss. Innan engelskan skulle börja så när vi skulle gå så kände jag att jag inte orkade med Viveka och sen efter en stund så gick jag & Petra<3 och satte oss i matsalen så satt vi där en stund o sen kom Frida, hon hade haft nationella i matte idag, hon irrade omkring i husen och visste inte vart hon skulle ta vägen xD så typiskt Frida asså o bara irra runt o inte veta vart hon ska xD
Sen så gick vi tillbaka till skåpen och så hämtade vi grejerna och sen stack vi för dan, skulle egentligen haft matte efter lunchen men orkade inte med den heller, så jag & Petra drog hem till henne och sen va vi där en stund och sen vandrade vi mot Brunnen där det va helt dött idag! Vid 10 över 5 så följde Petra mig till June och där stog min buss o väntade :P
Så tog bussen hem, höll fan på att frysa ihjäl! Det va svinkallt och fläktarna blåste som fan på bussen!
Idag på morgonen så åkte vi i nån jävla lyxbuss in, den hade inte stoppknapp eller nåt xD fast den va ju så grymt mycket bekvämare än bussarna jag åkt dom 2 senaste veckorna.
Idag så såg jag Adde på bussen, jag har inte sett dom på flera veckor och helt plötsligt så får man syn på dom igen xD
Jag fick ju dock inte se kära Bert idag ;( xD Bara hans fina bil :P
Petra berättade en grej som hon tyckte om honom som chockade mig rätt rejält kan jag ju säga :O xD

Asså shit, Johan skrämmer mig en aning, jag vet fan inte vad jag ska säga eller nåt. Det e lite läskigt, men får väl se om han säger nåt mer nån gång...

Aja, ha en bra dag alla!
Pussar , <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: