Hockeyfreaket

Första dan över...

Kategori: Allmänt

Idag var det första dan på praon då, trivdes ganska bra i början och hade positiva tankar om att det faktiskt kan bli en helt okej vecka. Men det ändrades ganska snabbt, för nu har jag så grymt ont i min fot, jag kan knappt gå, innan när jag skulle gå ner från tvrummet så höll jag på att ramla ihop för jag hade så ont i min fot....
Jag vet inte om jag orkar jobba imon, har jag såhär ont så kommer jag inte klara av det ens en gång. Fan ta min jävla reumatism! Den ska bara förstöra allting för mig, och inte nog med att jag får ont av att stå en hel dag, jag får känningar i fötterna och knäna när det e dåligt väder typ som regn på ingång, och idag så regnade det ju... BLÄÄÄ!
Men imon måste jag ju ialla fall in till stan vid halv 10, ska ju till UM då, men mamma ska ju in till sin läkare imon med så hon kanske kan åka in tidigare så jag får åka med henne o sen så e vi kvar i stan tills hon ska va. Men men, får se imon hur det känns i foten.

Asså jag kommer drömma mardrömmar om vatten, krukor och en sån där prismärkningsmaskin, för det e typ det enda jag har hållt på med på hela dan känns det som *SUCK* jag vill inte praoa, jag vill nog fan hellre gå i skolan, för där kan man i stort sett göra som man vill, visst man kanske får en utskällning men det e ingen big deal, men här så måste man sköta sig o allt det där. BLÄ,

Aja, hoppas ni andra har det lite bättre! Ha det bra!
Pussar ,<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: