Hockeyfreaket

Fredag/lördag

Kategori: Allmänt

Nu e jag hos Petra, vi sitter och knarkar nån jävla låt med Caramell typ xD jag vet inte hur länge vi har lyssnat på den, men det e ett tag i alla fall xD
Jag fick ÄNTLIGEN tag på Daniel innan, vi skulle ju träffats idag egentligen men jag vet inte hur det blir med det nu:(
Jag som vill träffa honom, men han ska typ måla barn idag på Öxnehagadagen xD Men jag ska tvinga honom o träffa mig efter det, jag skiter i om han inte orkar;P xD

Igår så var ju jag, Frida & Petra på Brunnen en sväng men det var typ helt dött där, typ inga roliga människor alls. Så vi gick därifrån efter en stund och så gick vi till Lasarettsparken där vi satt på nån jävla gunga och typ pratade och skrattade massa, det gick förbi folk som skrattade åt oss xD Men det märktes att vi behövde den här träffen eller vad man ska säga, för vi har ju inte träffats på 2 veckor typ, eller jag va ju hos Frida förra helgen men det räknas inte riktigt som samma sak. Efter vi hade vart där en stund så började vi vandra hemåt Petra, när vi kom dit sä käkade vi och sen så drog Frida för hon skulle med en buss hem vid 10. Jag messade med Johan, men jag glömde svara sista gången och så somnade jag, jag hade typ skrivit svaret men inte skickat iväg det xD
Sen så vaknade jag vid 5 över 2 av att min nacke va helt sne och när jag kollade i soffan så va Petra borta :O xD hon hade typ gått o lagt sig i sin säng vid halv 1 men inte väckt mig, så där låg jag med världens nackspärr typ xD
Så jag drog mig upp ur soffan och gick bort till min kasse och hämtade saker sen gick jag o la mig ordentligt i soffan igen :P

Vad vi ska göra idag vet jag inte, Petra vill typ inte röra sig ur soffan och jag har typ överskottsenergi, jag vill ut bland folk typ xD jag har jättetråkigt och hon typ ba: "Näääääe jag orkar inte" men jag ska fan tvinga upp henne o in i duschen så hon blir lite piggare, asså jag vill att den där grejen på Öxnehaga ska va slut snart så att Daniel kan messa och säga om han orkar träffas eller inte, om han inte gör det så drar nog jag & Petra över till Johan en sväng, han skulle typ på fest hos sin granne idag, och med granne vet jag inte om han menar Eli eller inte, men får se vilken granne det e :P

Aja, ha en bra dag alla!
Pussar , <3

When are you going to understand that it's YOU that make me smile? :)


Hahahhaha Petra e ju för söt, hon skrev såhär på sin blogg: "Asså Daniel e ju trög å muppig" o sen va det lite fortsättning på det xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: