Hockeyfreaket

Henna e hemma igen :D<3

Kategori: Allmänt

Nu är Henna hemma igen :D hon kom hem vid typ 9, hon hade vart borta i typ ett dygn...
Det var några som hade hittat henne ute på sin trappa igår vid halv 6 typ men dom hade inte ringt till polisen eller nåt, och dom visste att vi hade schäferhundar, så idag kom den där gubben hit och sa att dom hittat henne och att hon va hos dom. Så mamma ropar på mig att dom hittat henne och att pappa ska dit o hämta henne för han va redan ute o letade efter henne. Så det e därför jag e vaken såhär tidigt trots att jag e ledig idag. Men jag har typ ändå inte kunnat sova så bra inatt, jag fattar inte riktigt hur jag kan sova dåligt bara pågrund av att hon inte ligger nere vid fötterna, men hon va verkligen saknad!<3 Men nu ligger hon på sin vanliga plats i sängen och det e jag så jävla glad för!:D<3333

Aja nu e hon hemma i alla fall. Idag vet jag inte riktigt vad som händer, jag e ju ledig som sagt och jag har inget o göra. Men får väl se vart dan lider . Skulle kanske ner till Malin o dom o lämna nåt paket men får se.

Ha det bra alla!
Pussar , <3

Vad menar du med vad det e med mig?! Det va inte jag som ljög från början, det va du!
Jag vill fortsätta va kompis med dig men jag vet inte vad du vill....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: