Hockeyfreaket

Jag e glittrig :O

Kategori: Allmänt

Idag va praktiken helt okej, men det va massa blommor som hade kommit inatt! Det var fullt i heeela affären, jag uppfattade som att det hade blivit nåt fel med leveransen men jag pallade inte bry mig så mycket .
Sen lite efter 12 så messar Petra och säger att vi ska äta, både hon och jag hade glömt bort tiden xD Sen när vi skulle gå till Peset så mötte vi Linn:) sen gick vi upp dit och käkade och sen hämtade mamma mig utanför . Jag följde med henne till badet, det var ju verkligen SÅÅ kul o sitta där o kolla på när dom badade, när dom hade sån där avslappningsgrej i slutet så släckte dom ner i hallen och satte igång sova-musik typ, jag höll fan på att somna på hyllan jämte mig där jag satt på pallen xD
Hahahahaha idag när vi va påväg till Peset så pratade jag asmycket typ xD jag glömde typ bort och andas emellanåt xD så lyckat (Y) xD
När jag kom hem så gjorde jag typ inget, satte mig vid datorn och väntade på att mamma skulle bli klar med maten, hon gjorde sin goda potatisgratäng med köttfärs :P efter maten så gick jag och duschade och nu sitter jag här, har messat lite med Petra som e på Brunnen och självklart så va han där idag :/ :P Jag vill också!:(
Men imon så ska vi ju dit, hoppas hoppas :D

Idag på morgonen så upptäckte jag att jag hade träningsvärk i röven och magen:O men inte så mycket i magen, men fy fan vad jag har haft ont i röven idag xD så det klagade jag på medans vi gick till Peset, jag sa att jag ville ha rövmassage, och då gav Petra mig en sån "WOOT?!" blick xD

När vi hade ätit idag så hade jag o mamma "samtal" och fy fan vad arg och allt jag blev då, jag tänker inte bli nån jävla knarkare med spruta! Jag totalvägrar!!! Det finns absolut inget som kan få mig och ändra mig just nu, jag skiter i om det inte känns, för det är inte smärtan jag inte tål, för smärta e jag van vid både genom sjukdom och slagsmål. Så det e inte den som gör att jag inte vill ta det, utan tänk er själva om ni ska sova över hos en kompis eller vad fan som helst, och så tar du fram en spruta och sticker i dig?! Då skulle nog du också känna dig som en jävla knarkare eller liknande!
Jag går hellre på 7 tabletter i veckan som jag gör nu än o ta sprutor!

Inatt så kommer ju pappa hem med, och imon måste jag säga till honom vad jag har bestämt mig om, jag vet inte riktigt när jag vill dock men jag ska fundera vidare på det, fast jag tror jag har en liten aning om när jag vill att det ska ske.

Aja, ha det bra alla!
Pussar , <3

Thank God I have you to think of, because you the only one that make me smile right now :)

I dont like it, but I want it
It's not easy cause I see you all the time 

I cant do the thing you allways wanted

Kommentarer


Kommentera inlägget här: