Hockeyfreaket

Massa ledig! :D

Kategori: Allmänt

"....att Sverige e gemenskap, du lär dig att döda du lär dig att slåss..... FBU-Rolands Gosskör"
Tack vare denna låten som jag fick av Ponny för ett tag sen gjorde så jag överlevde denna dag:)

Jao här sitter man nu då, kom hem för ca 20 minuter sen. Slutar egentligen om 15 minuter men jag, Petra & Frida hade inte pluggat på färgprovet tills idag så vi fick gå:P
Så jag hann med kvart i 2 bussen hem :P Just nu sitter jag o käkar risifrutti o äpple:P egentligen tycker jag inte om risifrutti men jag åt en i alla fall för det lär inte bli mat än på några timmar..
Idag i skolan så såg jag Bert & Rasmus :D Rasmus har förstört sitt hår :O Han hade typ kvar mitt uppe på huvudet och så hade han färgat det svart och sen va det typ rakat på sidorna :S Han va ju så grymt mycket finare i sitt andra hår!:P

Imon e jag ledig, på fredag e jag ledig, och på måndag e jag också ledig!:D
Jag har typ dock inget o göra alla lediga dagar, bli nog på fest på lördag i Kaxholmen hos nån Anna :P Sen sova hos Frida och va där på söndan:P

Nä nu ska jag öppna min post, tro det eller ej men jag fick faktiskt brev idag, från Pliktverket :P
Aja, ha det bra människor!
Pussar , <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: