Hockeyfreaket

One score to Dia :D

Kategori: Allmänt

Idag va sista dagen på praktiken för den här veckan. Har haft fullt upp hela dan typ, men det har vart rätt skönt med för då har man ju sluppit o bara stå o glo. Jag, Petra & Demm gick o käkade på Peset och där mötte vi Linn & Monica:) Sen va vi där typ hela rasten och sen drog vi oss tillbaka lagom tills vi började, jag hade ganska mycket att göra efter lunch också, och idag så kändes det som kunderna typ drogs till mig xD det var massa människor som frågade mig saker och jag typ ba: "Ehhh, ehh, jag ska fråga nån annan" xD men det gick bra det med :)
"Fick" sluta vid 5, och jag tvingade Petra o sluta då med xD det var meningen att jag skulle åkt hem med 20 över 5 bussen, men jag följde med Petra till Brunnen istället :) Träffade kul människor, jag & Lambi hade pooktävling xD han vann, som vanligt xD Jag hade verkligen velat va kvar där idag, för jag & Petra va helt galna för vi har ju inte fått flumma på en hel vecka!:O:( SKANDAL! xD Och sen när jag o Petra skulle gå därifrån ner till June så slog hon till mig med sin väska och då fick jag typ nåt cpryck och började jaga henne xD dom som va inne på Brunnen undrade nog vafan vi höll på med om dom såg oss xD
O fy fan, idag va en snubbe på Brunnen som kom till Freddy när jag va där med Joel, usch! Verkade som han kände igen mig med :S :/
Men nästa fredag så ska nog jag & Petra dit igen, eller hon lär ju va där typ varje dag men på fredan ska jag följa med henne dit :P

Det har regnat som fan idag, och åskat med, Mona som jobbar på Buketten blev asrädd en gång när det blixtrade xD hon bara skrek till o sprang in xD
Kom hem med bussen typ halv 8, då stack vi o köpte pizza :P
Och nu när jag vart hemma har jag typ inte gjort nåt, ätit och duschat typ xD

Det var allt jag hade o säga just nu, hörs kanske senare! Ha det bra annars!
Pussar , <3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Nej inte jag iaf! Vi har gjort med granris men det är inte samma sak!

    2009-05-09 | 17:53:23
  • Anonym säger:

    Nej inte jag iaf! Vi har gjort med granris men det är inte samma sak!

    2009-05-09 | 17:53:42

Kommentera inlägget här: