Hockeyfreaket

Överskottsenergi som fan xD

Kategori: Allmänt

Asså klockan e 21.05, och jag har världens överskottsenergi xD jag funderar på att ge mig ut en sväng, men jag fryser så jag vet inte om jag pallar, men jag får se .
Jag har chattat med Ricard hela kvällen typ, i flera flera timmar xD
Och jag e uttråkad , jag vill inte va hemma, fast jag vill ändå det på ett sätt, eller det vettifan vad jag vill xD

Nu kom min fader hem, han skulle ju inte komma hem förrän inatt sa mamma, men dom kom antagligen iväg så pass tidigt då. Nu måste jag säga till honom vad jag bestämt mig för med då, men jag får inte säga när mamma hör eftersom det va en överraskning :P

Usch på måndag så ska jag till Simon och efter det så ska jag till arbetsterapeuten eller hur fan det stavas, där ska jag kolla upp mina fingrar och min handled och se om det finns nåt hopp för mig , efter det ska jag o mamma käka på kinarestaurang lovade hon, mums ;P

Ska nog försöka komma i säng i vettig tid idag, tror ni jag kommer lyckas? Det tror inte jag xD
Jag vet inte hur många gånger jag sagt det, men då har jag vart uppe längre än vanligt, och idag är det ju en sån dag jag har massa överskottsenergi med så då lär jag ju inte kunna sova! xD

Aja, nu ska jag gå och fixa lite stuff. Ha det bra, bye bye :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: