Hockeyfreaket

Promenad

Kategori: Allmänt

Jag kom nyss in från min promenad, det behövdes kände jag. Att bara få gå där i sin ensamhet med mp3n i öronen och bara få va, inte behöva bry sig om nåt.
Detta kanske blir en vana, att bara dra ut helt plötsligt sådär på kvällen och bara gå, får fundera på det :)
Ja när jag va ute så va det ju meningen att jag skulle rensa huvudet hade jag tänkt, och jag kom inte fram till så mycket, förutom en grej som jag inte vet om det e positivt eller negativt, får prata lite mer med människan och se hur det blir, den här gången känns det helt annorlunda, jag tror inte jag har känt såhär starkt för nån efter bara en liten stund, men det e just det jag tror jag gör nu:) Det svåra e bara att berätta för honom, men får väl se hur jag gör. Kanske e värt det, vem vet

När jag gick där i skogen och tänkte så hade jag Henna med mig <3 hon betyder verkligen allt för mig, ingen har nånsin betytt så mycket för mig och nån kan aldrig nånsin betyda så mycket för mig som hon gör!<3



Suddiga bilder, men min mobil suger på att ta kort xD

Aja, ha det bra alla!
Pussar , <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: