Hockeyfreaket

Söndag . .

Kategori: Allmänt

Vad ska jag ta mig till?
Det vet jag knappt själv, jag vet fan inte vad jag ska göra för att nånting ska bli rätt...
Idag så vaknade jag av att Henna kom och buffade på min arm för hon ville gå ut, då va klockan typ halv 8, så jag gick ner med henne och släppte ut henne. Då ropade pappa på mig och frågade om jag skulle göra frukost, jag svarade inte ens, jag hade typ inte vaknat än xD sen gick jag upp till mig igen, sen vid typ 10 kanske så hör jag hur min jävla irriterande dörr öppnas och stängs och i nästa sekund så ligger Henna jämte mig :P jag somnade om på typ 2 sekunder, sen vaknade jag vid halv 1. Jag gick upp och när jag kom ner så skulle mamma typ börja med maten, så min frukost idag blev grillat kött,klyftpotatis och sallad xD ingen vettig frukost direkt, det blev det inte igår heller, då blev det typ en pizza till frukost vid 3?! xD
Efter maten så åkte jag o mamma ner till Malin o dom, jag fick köra från Norrvalla(fotbollsplanen) och ner till dom, Saaben e så grymt härlig o köra!:P inte som Golfen där man typ skuttar ihjäl sig xD
Nere hos dom gjorde vi typ inget, satt o pratade och sen skulle jag ta ut deras kanin xD fan jag va ju livrädd för den xD jag saknar verkligen att ha en kanin! Jag kommer ihåg dom 3 kaninerna jag haft, Smulan,Dennis & Smulan xD snacka om lite fantasi på namn xD första Smulan dog bakom tvn för hon bet av sladden, och Dennis bröt jag benet på (A) xD och den sista Smulan lämnade vi på 4H-gården när vi flyttade hit för typ 6 år sen..
Sen innan vi åkte hem så hoppade jag studsmatta med Hanna & Moa, märks verkligen att det inte nyttigt för mina knän, får sån jävla obehaglig känsla i dom:S

När vi kom hem så gjorde mamma varma mackor och sen så har jag bara suttit här, jag kollade på film med Henna:P hon snodde äckliga bacon chips från mig xD Massa mys med henne<3

Nu ska jag nog ge mig ut o gå en sväng, ha det bra!
Pussar , <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: