Hockeyfreaket

Tisdag,

Kategori: Allmänt

Hemma från praktiken idag, kan knappt stödja på min vänsterfot. Gör ont som fan! Ska nog till Simon nån dag och då lär det ju bli spruta och kryckor... Jag kommer typ inte kunna va på min praktik på hela den här veckan, men det gör inte mig så mycket. Men jag missade ju UM idag men har ny tid den 27e.
Just nu så sitter jag o väntar på mamma, jag vet egentligen inte varför jag väntar på henne men jag har inget o göra:/
Jag har chattat med Jocke idag, och det e en aning krångligt mellan oss nu:/ han frågade en grej som va grymt jobbig.
O han berättade en grej som va rätt kul med, så honom ska man ju fan akta sig för o börja bråka med säger jag bara xD

Aja det var väl allt jag hade att skriva nu. Ha det bra!
Pussar, <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: