Hockeyfreaket

Frida:P

Kategori: Allmänt

Booooring... Jag har absolut inget o göra! Jag tänkte jag skulle ut o gå en sväng innan, och jag gjorde så, Henna följde ju med mig som vanligt, det var bara det att hon fick för sig och rymma sen, så jag fick ge igenom hela jävla skogen och leta efter henne. Jag skrek som en jävla galning men ingen Henna..
Sen när jag nästan va hemma så när jag vänder mig om så kommer hon springandes ute på vägen och är påväg efter mig, jag blev så jävla arg på henne. Så jag gick med henne in och sen pallade jag inte ta mig ut igen för jag visste inte vilken hund jag kunde ta med mig, och jag ville inte ta med Henna igen bara för jag va sur på henne.. Men men, så nu sitter jag här igen och gör absolut ingenting.
Jag e massa ledig och har absolut inget o göra.

Jag & Frida har pratat i telefon idag, detta va en del av det som sades:
Han va inte så hård men han va stor
Hålet e inte så stort
Näääeh det e för trångt

Aja ha det bra!
Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: