Hockeyfreaket

Den gångna helgen ,

Kategori: Allmänt

Dålig uppdatering denna helgen, jag vet, men jag har vart hos Frida sen igår :D Igår så va jag på kalas för Moa med, Eva skjutsade mig sedan till Kaxholmen, jag vet inte riktigt vad jag & Frida gjorde först, men sen gav vi oss ut på en promenad och vi pratade massa om massa saker, kändes som hon o jag behövde det :) jo juste, vi ringde till Petra o störde när hon va hos Demm xD Aa ialla fall, när vi kom in så va klockan mellan halv 11-11? :P hennes mor och Emil hade åkt för o hämta Hans i Tenhult, han mådde en aning dåligt xD dom kom hem inte alls långt efter att jag o Frida kommit in, och så skulle jag hämta nåt i min jacka och då bara stog Hans där och log, och sen ba: "'Heeeeej" och log ännu mer xD och han hade en hink i högsta hugg med xD sen försvann han bara ner i källaren till sig xD

Jag & Frida satte igång en film på hennes nya dator :P det var nån med Heath Ledger, jag kommer inte ihåg namnet på den, men den handlade om att han ville bli riddare ialla fall, efter det så kollade vi på American Pie The Wedding, och efter det kollade vi på Mamma Mia, the movie och då började klockan närma sig kvart över 3, mellan American Pie och Mamma mia så fick jag en pan pizza för jag va hungrig eftersom jag inte åt så mycket tacos när jag kom dit :P sen lite innan halv 4 så satte vi igång Gladiator, men båda 2 somnade ganska snabbt, det hade inte alls gått långt av filmen innan vi däckade xD Jag messade med Daniel från typ 12 till 3, vi bestämde att vi ska ses på lördag :D

Idag så vaknade vi typ vid halv 1-1, då gick vi och käkade frukost och sen satte vi igång Shanghai Noon, efter den käkade vi mat och sen kollade vi på Shanghai Night eller vad den heter xD Jackie Chan e grym(Y) xD sen så gick vi ut för Frida skulle hänga tvätt, lagets tröjor typ :P och då ringde mamma o sa att dom va vid affären så då följde Frida mig dit och sen for vi hemåt, först lämna av morfar och sen mormor i Aneby, och sen drog vi o handlade lite på Konsum, jag fick äta pan pizza idag igen xD Sen duschade jag och sen hamnade jag framför datorn, och idag så fick jag reda på att Maja e tillsammans med en snubbe jag typ vart hemma hos en gång :O xD hahahah

Och nån dag så ska jag o kolla på Ponny o hans band när dom repar :D kuljul :P
Nu chattar jag lite med Daniel :) fast vi har inte så mycket o säga just nu xD han skickade ett klipp på youtube till mig o nu e jag typ beroende, den va så lugn o härlig på nåt sätt :) Lyssna själva!

Imon så är det ju praktik igen, USCH! Jag vill verkligen inte, jag trivs inte o BLÄ på allt ... Men när vi har slutat så ska jag antagligen med Petra till Brunnen, o sen ska jag sova hos henne om det e lungt för mamma, kom på att pappa åker ju till Sthlm imon igen och så måste hon va hemma ensam hela dan, ja kanske låter typ barnsligt o att hon borde klara sig själv o allt det där, men jag tänker faktiskt på min mamma och jag bryr mig om henne!<3 (även om det finns en viss person som säger att jag inte bryr mig) men det gör jag!

Aja det var väl allt jag hade, sov gott alla! Go natt!
Pussar , <3

Kommentarer

  • Alma säger:

    En riddares historia heter filmen . :)

    2009-05-11 | 23:16:58
    Bloggadress: http://laama.blogg.se/

Kommentera inlägget här: