Hockeyfreaket

My day ,

Kategori: Allmänt

God kväll allt folk:P
Haft en bra dag? Min dag har i alla fall vart helt okej:) dagen började med att mamma kom upp o lånade min mobil, och sen vid typ halv 11 så ropade hon igen och frågar om jag vill med till morfar, först tänkte jag NEEEEEJ, men sen sa hon att jag skulle få övningsköra och det kan jag ju inte bara tacka nej till xD
Så det var bara på med kläderna och slänga i sig en macka och lite juice och sen ut i bilen:P
Saaben e så grymt härlig o köra bara för att det e turbo i den:P
Idag när jag va mitt i en backe så typ skriker mamma ut att jag ska växla till 3an xD
Och sen i en kurva så e jag inte en sån som bromsar så mycket utan jag typ gasar mer, då typ skrek mamma o greppade tag i handbromsen för hon trodde jag skulle köra rätt in i staketet xD men det gick ju bra:P
Sen på vägen hem så höll jag på att köra på en jävligt läskig fågel xD den typ hoppade framför bilen och så hade den asläskig näbb så jag skrek till o duckade xD

Nu ikväll har jag bara kollat på tv och tatt det lungt:)
Vet inte riktigt när jag ska sova ikväll, blir väl sent som vanligt trots att det e skola imon. Men ska bli skönt på ett sätt o komma tillbaka, inte till lektionerna utan o få träffa folket där :) <3

Och här e en låt jag tycker ni ska lyssna på o sprida vidare;P

Ha en fortsatt bra kväll alla!
Pussar , <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: