Hockeyfreaket

svennebanan(Y) <3

Kategori: Allmänt

Idag så va jag typ bara halva dan på praktiken, ska vara det resten av veckan . Gött o sluta vid typ 1 varje dag :D
Men det jobbiga e ju att foten krånglar som fan :( *suck*
Så idag åkte jag med mamma hem, när vi kom hem så käkade vi och mamma satt o spelade på datorn och jag satt o glodde xD jag skulle förklara för mamma vad det e för kul folk på Brunnen med xD hon sa att alla som e där e nördar xD inte bara dom som håller på med lajv o det utan alla som e där e nördar xD
Jag har inte gjort så mycket ikväll, bara duschat och nu sitter jag i tvrummet med datorn i knät och kollar på tv, detta ska ju bli mitt rum :D så då kommer jag få värsta stora rummet, wiie :D  
Jag e ensam hemma nu, och jag har tråkigt, vet inte vad jag ska göra ...
Och jag har 2 grejer jag måste tänka på tills på torsdag, så jag kan säga till pappa då hur jag vill. Jobbigt! För jag vill ju att alla ska med :/ men men , jag tror dock jag vet vad jag ska välja, men sen är det bara vilken helg jag ska välja .. *SUCK!* massa o tänka på ju, och jag som hatar att bestämma saker , aja .

Och min handled hoppade ur led innan:/ så nu har jag ont som fan i den!:( vet inte hur det kommer gå på jobbet med den imon då :S för idag när jag buntade nejlikor vet jag inte hur många gånger jag fick kramp i den:/ jobbigt ...

Och jag har kommit på en grej som hände på festen :O shit, hoppas han inte kommer ihåg det xD då kan det bli pinsamt! xD

Aja, ha det bra alla!
Pussar , <3

Kommentarer

  • syster helena säger:

    mamma är väl rolig hon... vad ska du bestämma? nyfiken kram

    2009-05-13 | 08:58:30

Kommentera inlägget här: