Hockeyfreaket

Bal .

Kategori: Allmänt

Idag var det ju skola igen, hade vanliga lektioner, men skippade matten (A) fan ta mig, jag får fanimej inte skolka så från matten! Men jag orkar verkligen inte med skolan längre...
Så istället för att ha matte så följde jag med Petra & Frida upp till Stadsparken där dom skulle ha gympa, så jag fick sitta på en bänk i typ en timme för dom skulle orientera..
Idag så fick jag se Jonas massa:D så grymt jävla söt e han! skulle kunna äta upp honom (A) mums! xD

Efter skolan så gick vi ner till stan och så käkade vi och sen gick vi och ställde oss vid Stora Hotellet där balen skulle va, det var massa fina folk, och jag fick ansvaret o ta kort med Petras kamera xD Jag suger på att ta kort! xD men men ,
Och fy fan vad det regnade! Min bombarjacka e fortfarande blöt typ xD
Efter vi vatt på balen så drog vi oss upp till Brunnen eftersom jag missade 20 över 5 bussen hem, så fick vänta på nästa som gick 20 i 7, så vi satt där och pratade lite..

Juste, jag å Petra såg Timmy idag, han va ute bland folk! :O Kan ni tänka er det? xD Väldigt stort steg för honom att ta xD

Idag så måste jag verkligen sova! Jag har inte sovit sen10.30 igår xD Danne höll mig vaken hela natten :P xD
Så kan ju alltid hoppas på att jag somnar i vettig tid idag , :)

Bilder från balen kommer när jag fått dom av Petra:P
Ha det bra alla!
Pussar , <3
Miss this little kid<3
Har inte träffat Marcus på aslänge, men på lördag blir det antagligen det :D <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: