Hockeyfreaket

Fredag o halva lördan :P

Kategori: Allmänt

Igår så va det skola som vanligt och sen efter den så drog vi ner till stan, vi gick runt o kollade lite och jag letade efter present till mamma på mors dag som e imon. Jag hittade äntligen en tillslut!
Vi gick över en sväng till tivolit och där var det några tjejer som sprutade sån där jävla grej som alla springer runt med i några slags flaskor. Då blev Frida helt sur xD och sen drabbades vi av typ hämningshumör xD
Sen gick vi och satte oss på en sån där betongsugga, där satt vi och knuffades typ xD
Sen gick vi in till stan igen och där mötte vi Cacce, Simon, Rasmus och Roine.
Det var ett tag sen jag träffade Cacce o Simon, men det e alltid lika kul o träffa dom :D särskilt Simon har jag saknat! Han e fan flera månder sen jag träffade:/
Senare så mötte vi Anna, Linda o Linda:)
Petra ville upp till Brunnen och dricka vatten xD så hon å jag gick dit, Frida, Anna, Linda o Linda gick till tivolit å åkte lite.
När vi kom dit så va bara Doddo där, han frågade om vi skulle med på bio :P
Men vi följde aldrig med dit, sen så gick vi typ och satte oss i Rådhusparken, vi satt där en stund och sen gick vi vidare, vi va hemma hos nån Roger med. När vi hade vart hos honom så gick vi till Hamnkanalen och satte oss där en stund, sen gick jag, Frida å Petra in till stan, vi gick in på Donken och satte oss för vi frös, och när vi satt där så när jag kollade ut så såg jag Petra, Eva & Johan, så jag typ sprang ut till dom och pratade lite, man kan ju säga att dom va ganska dragna, eller i alla fall Peter xD Sen gick Eva in till Petra & Frida o frågade om inte hon ville att hon o jag skulle sitta barnvakt idag xD Jag stog kvar där ute och typ "bråkade" med Peter o Johan om att jag inte skulle sitta barnvakt idag xD Johan försökte få mig o lyssna på honom men han lyckades inte speciellt bra xD
Och precis när jag står där så messar Petra om att en väldigt speciell person hade kommit in på Donken :)<3
Efter ett tag så kommer Eva ut igen o sa att hon trodde att Petra hade blivit rädd för henne xD
Sen gick dom vidare till Karlssons och jag gick in igen.
Mmm det där leendet kan ju få vem som helst att smälta;D <3

Vi träffade en trevlig snubbe vid Östra centrum idag på morgonen, han skulle hitta till Ciggaren, han va ganska förvirrad xD Sen så hade vi sällskap på 1an, och då pratade vi lite, han hade suttit i fyllecell inatt xD Så lyckat av honom! xD

Idag så åkte Petra moppe för första gången i sitt liv xD shit vad jag skrattade åt henne xD hon skrek som fan i början o höll på att krama ihjäl mig xD O varje gång det typ svängde lite så typ skrek hon att jag svängde o så kramade hon om mig xD
Senare så ska vi dra till min moster en sväng som fyller år nu i helgen, sen tar vi moppen in o käkar pizza som vi bestämt :P

Hoppas ni får en bra dag!
Pussar , <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: