Hockeyfreaket

Jobbig dag . . .

Kategori: Allmänt

Jävla huvudvärk! Känns som hela jävla huvudet ska sprängas, det typ spänner på nåt lustigt sätt...
Skolan idag va helt jävla seg, svenskan va väl okej för då kollade vi på film, men på engelskan så blev jag irriterad o sur på Viveka så då började jag skälla på henne, jävla satkärring!
Sen va det lång håltimme, från typ halv 11 till 20 i 2, satt typ o halvsov i soffan nere och messade lite med Daniel:)
Sen va det sista långa lektionen, florist. Segt som helvete, fick jobba med kompendiet. Det var segt som helvete, har massa ocg renskriva typ *suck*

Jag fick åka med mamma hem idag, så gött att slippa bussen. När jag kom hem så käkade jag bara typ och sen gick jag upp till mig o bäddade ner mig i sängen och sen somnade jag, men jag e fortfarande trött, e helt seg och orkar typ inget just nu.. Jag kommer säkert somna tidigt idag också, igår somnade jag fan vid halv 12, det måste va nåt sorts rekord för mig! xD jag har inte somnat innan 12 på jag vet inte hur länge

Imon så ska jag stanna nere i stan, jag ska gå på stan med lite folk :)
Vet inte om jag ska träffa Simon med, han har tjatat som fan om o träffas snart, han kan va riktigt jobbig ibland asså! Men han e ju så jävla snäll så det går inte o va arg på honom :P

Aja, ha en bra dag alla! 
Pussar , <3


"Tjejer e ju smartare, fast inte jag... -Petra" 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: