Hockeyfreaket

My day so far

Kategori: Allmänt

Nu är jag hemma från Jönköping igen då. Vart ju hos läkarn vid 9, jag slipper ta medicinen i spruta enligt Simon:D
Sen så drev jag och mamma runt på Ikea och Blomsterlandet, sen åkte vi till arbetsterapeuten, och så fick vi sitta där en stund, det kom en liten pojke som va mongolid och hans föräldrar, jag e rädd för såna människor:S man vet aldrig vad dom kan hitta på ju. Sen så gick dom, och då kom det en annan lite kille, och han hade inga föräldrar med sig, han kom helt själv och han hälsade och va jätteglad, sen bara gick han igen, lite wierd, men men.
Sen fick jag äntligen gå in till Monika, jag fick som två skenor till båda händerna och så fick jag nån lustig skumgummigrej typ o ha på pennan:S men det vägrar jag ju fan använda xD Sen fick jag nåt program jag ska göra några gånger i veckan för mina handleder och fingrar, jag känner mig helt handikappad som har på mig dom där grejerna, kan typ inte skriva så räkna med att det kan bli lite stavfel framöver för jag kommer inte orka ändra hela tiden xD
Efter vi hade vart hos henne så åkte vi till Shanghai, där utanför så höll dom på att jobba och det fanns en jättebebis där xD sen efter en stund så kom dom in, jag höll på och dö av skratt när jag såg han på nära håll xD hans jobbarkompis bara kollade på mig när jag typ halvlåg och skrattade xD mamma tyckte jag va helt dum i huvudet xD men det var ju inget nytt direkt ;P
Petra messade massa, jag fick inte en lugn stund när jag åt typ xD hon skrev att dom hade träffat Johan, han va visst lite besviken på mig för att jag inte kom till festen i lördags, hehe :P
Men jag ångrar absolut inte att jag inte åkte dit, snarare tvärtom, eftersom jag fick träffa Daniel i lördags :D
Juste, han såg jag idag förresten typ vid Ciggaren :P Jag tänkte lite högt och typ sa "men e inte det Daniel? Jo det e det fan" och mamma typ bara kollade på mig som om jag va ännu mer dum i huvudet xD

Sen drog jag och mamma o handlade på Maxi, där va äcklet från June :S usch, han e så grymt vidrig, håret helt bakåtslickat och världens tajtaste jeans typ xD USCH! xD och mamma sa att jag va intresserad av honom:S xD hon e ju lite störd hon xD

Jag har haft två ganska nära-döden upplevelser idag, först på Maxiparkeringen där jag höll på att bli överkörd av en lastbil och sen på vägen hem så sa både jag och mamma att vi va trötta så vi skulle vila när vi kom hem, och jag typ halvslumrade till, och nästa gång jag kollade upp så hade typ mamma somnat, vi va typ på andra sidan vägen så jag fick typ lite panik och typ greppade tag i ratten och skrek till på mamma, sen va jag tvungen och sitta o prata med henne hela vägen hem, jag va fan livrädd för att det skulle hända nåt mer!

Jag ska kanske ner till Malin o dom sen och ta en sväng på Carmen :P hoppas vädret tillåter det :)

Aja, ha en bra dag alla!
Pussar , <3

Vem e du anonyma som kommenterat?!

Kommentarer

  • petra säger:

    SHIT! :O fan va läskigt att hon somnade vid ratten!

    2009-05-18 | 19:07:41
    Bloggadress: http://petora.blogg.se/

Kommentera inlägget här: