Hockeyfreaket

Henna<3

Kategori: Allmänt

Nu är jag hemma från praktiken då, jobbar ju bara till 12 nu på dagarna, rätt gött faktiskt:) Men jag vet inte hur jag ska göra på fredag, om jag ska komma in på morgonen o jobba mina timmar och sen åka in senare på dan och vänta på Petra eftersom jag ska va med henne hela helgen, eller aa nästan hela helgen :P
Idag så blev Sibel utsparkad från praktiken så jag måste va själv där resten av veckan. Surt! Men men , inte mitt problem, och jag jobbar ju inte så länge nu på dagarna så det stör inte mig så mycket egentligen.
Idag så va jag & Petra och åt på Peset, det va ingen god mat! Bäckadal har så grymt mycket bättre mat än Peset, jag saknar Bd:/ Jag vill tillbaka till skolan nu på ett sätt för jag orkar inte med praktiken längre. Men den e ju över som tur e!

Idag när mamma hämtade mig vid bussen så berättar hon på vägen hem att en hylla i ett skåp har rasat ihop och att jag måste fixa den xD så jag fick leka lite snickare där ett tag xD Det gick åt helvete först eftersom pappa inte hade ordentliga skruvar, han hade typ bara 6kantiga, och jag hatar att använda såna, jag vill helst ha stjärnskruvar, men när jag kom o letade så hittade jag några stjärn :P
Men fan va arg jag va där ett tag, men efter många svordomar och lite så gick det tillslut, och mamma satt bara o skrattade åt mig :O xD

Nä nu ska jag mysa med Henna<3 Ha det bra alla! Pussar , <3

 Henna<3

You make me smile :)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    haha varför blev hin utsparkad?:P

    2009-05-18 | 14:55:56

Kommentera inlägget här: