Hockeyfreaket

Stan ikväll

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag & Petra och käkar mackor o dricker oboy, som vanligt xD
Vi kom hem för inte alls lång stund sen eftersom bussjäveln åkte fel, han åkte 1ans väg istället för 3ans xD
Vi va nere på stan en sväng, vi mötte Frida & Anna:) sen mötte vi några killar och sen gick vi mest runt, sen när vi gick upp mot June så fick jag syn på Daniel :D jag blev först lite chockad och försökte få fram till Petra att han gick där, men sen fick hon också syn på honom:P han gick in på nån restaurang, och när vi gick förbi så visade det sig att Anna kände nån snubbe där inne:P så dom gick in och sen kom jag & Petra en liten stund efter :P
Så vi satt där inne en stund och sen gick vi ut mot bussen, när vi hade stått där en stund så kom det en skäggig jävel emot oss och jag gick iväg men han typ stoppade Petra och frågade om han fick krama henne xD
Men hon ville inte det, och jag förstår henne, för han va vidrig xD



Nä nu har jag inget mer o skriva, ha det bra!
Pussar , <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: