Hockeyfreaket

Det låter inte lovande!

Kategori: Allmänt

Nej det gör det verkligen inte, min dator vibrerar å låter jättekonstigt. Den får inte gå sönder, då blir jag ledsen asså!

Kollar på Everybody loves Raymond nu, tror det heter så ialla fall.
Är grymt uttråkad! Finns verkligen ingenting å göra. Å jag börjar bli hungrig nu med..
Väntar på att Ricard ska käka färdigt så han kan bli social med mig igen:P
Å Johan lämnade mig med söta kommentarer så jag blev på myshumör, inte snällt-.- ;P

Försökte räkna lite matte nyss men det gick fan inte, kunde inte lösa en enda uppgift. Hur fan ska jag då kunna klara provet? Eller vill bara inte min hjärna samarbeta med mig just nu?

Vet inte vad jag ska göra, är grymt uttråkad och har ingen lust att sova.
Finns absolut inget kul på tv heller. blää

Ne men om man ska försöka pallra sig ner till köket å se efter om det finns nåt ätbart, hörs kanske senare:)
Puss på er<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: