Hockeyfreaket

Fritjof e lite småkåt på Hästsvansen;)

Kategori: Allmänt

Hallu allihop.
Idag var det första dan i skolan efter en veckas lov, hade ju definitivt inte skadat om lovet vart en vecka till, absolut inte!
Dagen började med religion, vi va typ en kvart sena men när vi kommer dit så sitter Djuret vid datorn och den andra nissen är borta. Det är inte alls mycket folk där så vi sitter bara där å pratar. Efter ett tag kom den "riktiga" lärarn med nån snubbe. Men dom gick efter ett tag igen.
Så vi satt å pratade oss igenom lektionen och nästa vecka ska vi ha prov. BAJS! jag hatar religion! Det går in genom ena örat å direkt ut genom andra..
Sen ska jag ha omprov i svenska nån gång också, ska göra matteprov som jag bestämt mig för å skriva G på för en gångs skull å sen ska jag ha natur också. Allting kommer gå helt åt helvete! Alla säger, "det löser sig" men för mig kommer ingenting lösa sig med skolan förrän jag har tagit studenten fan..
Efter religionen va det dags för matte, gjorde typ ett tal, kunde verkligen inte koncentrera mig.
Svenska sen, våran lärare sjöng för oss xD Lunch å sen engelska där vi övade på nationella.
På lunchen så kom Hästsvansen med sin standardkommentar när han ser oss "eyy e det inte dom?!" å idag kom Tim med ett svar "jo det var dom jag sög av" dom börjar skratta å vi börjar också skratta, sen efteråt så säger vi "hur fan suger man av en tjej??" så jag å Frida tar mod till oss å går ut till dom å frågar Tim xD
Hästsvansen typ dog av skratt, å sen när dom kom in igen med nåt annat gäng så säger dom samma grej "va det dom ni menade?" å pekade på oss xD

Det gjorde verkligen min dag! :P xD Å Hästsvansen e helt förälskad i Frida, precis som Frida e i honom för varje gång hon såg honom idag så började hennes ögonbryn rycka xD jag kommer mobba dig i evighet för det Fritjof!;) xD Så jag tror allt att Frida e lite småkåt i honom;) haha

Va å käkade på Shangahai med mamma idag med:) det va mums!
Har inte gjort alls mycket här hemma, vart helt trött typ. Men imon får jag sovmorgon ända till 7-halv 8!!!!:D:D
Ska kolla på film på bibblan å sen slutar vi, å jag ska å fixa nya inlägg till mina skor imorgon med.
Sen ska jag kolla på nya skor med:P

Ne nu orkar jag inte skriva mer, ha det bra!
Puss på er


Kommentarer

  • frida säger:

    ida. jag HATAR dig!!!!! bara så du vet.....

    2009-11-02 | 22:13:48

Kommentera inlägget här: