Hockeyfreaket

If it's not what you're made of you'r not what i'm looking for.

Kategori: Allmänt

Bara några timmar kvar nu! :D så jävla underbart ska det bli att äntligen få komma till den plats där jag älskar att vara, Kinnarps Arena å få se mitt älskade Håve<3
Möter Frölunda ikväll, jag tror på en vinst. Dels så är vi oslagbara på hemmaplan å Frölunda har inte vart nåt vidare den här säsongen.

Å så är det bara ca. 10 timmar kvar tills jag blir 17!(Y) great!
Å jag får träffa Maja imon, såå jävla underbart!:D<3
Eftersom jag inte är hemma imon så ska nog mamma å dom fira mig idag innan jag drar på hockey:) för jag sa att det inte är säkert att jag kommer hem på lördag heller men det blir inget då så får se om jag kan ta mig hem på nåt sätt.

Å jag vet redan en present som jag ska få som jag är så jävla glad över!:D jag tänker inte avslöja här vad det är, än.. hehe det får ni veta efter jag fått den vilket inte blir riktigt än.

Imon i skolan så är det jag som står för fikat. Har dels inte haft hand om det innan å så fyller jag ju imon så tänkte jag kunde va lite snäll :P

Ne orkar inte skriva mer nu, ska fixa iordning mig å lite nu.
Ha det bra.
Puss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: