Hockeyfreaket

Jasmine hemma!<3

Kategori: Allmänt

Jaha kanske dags å uppdatera lite?
I fredags så fyllde jag ju som sagt, vart en seg dag i skolan. Men tack vare alla grattis man möttes av så blev det liite bättre:)
Va ju inte spiknykter om man säger så hehe. Jag har lite bilder men ska få fler av Petra så kan lägga upp dom då.
Å Frida mådde ju inte särskilt bra, å mitt i allt så börjar hon babbla om Hästsvansen;P
Asså mina byxor gick sönder på fredan på nåt jävla vänster, å jag har ingen aning om hur xD men men så kan det gå i fyllan å villan xD
På lördan så åkte jag med Maja hem. När jag kommer hem så var det ingen hemma. Dom hade sagt att dom skulle va hemma men det va dom fan inte, men lite skönt med ensamtid sådär när man e bakis x)
Sen kom dom hem efter en stund. Jag va hungrig som fan men orkade inte göra nån mat förrän dom kom hem å fixade det åt mig xD
Mamma å dom skulle käka typ köttgryta med ris. Å det ville inte jag ha så jag bad om nudlar, men mamma fattade mig fel så jag fick bara nudlar. Så jag fick peppra dom själv med grillkrydda xD men det var faktiskt godare än vad det verkar som xD
Slappade resten av lördan, gött!

På söndan så, ehh vafan gjorde jag då? ne det va väl inte mycket det heller xD
Igår va skolan igång igen, seegt!
Idag så hade vi naturkunskap först, den sov jag mig igenom, sen hade vi matte, den pratade jag mig igenom, jobbade inte ett piss. Sen va det lunch å sen gympa, hade teori, handlade om stress. Jag hade fan nästan alla symtom som dom snackade om, jag har magkatarr ganska ofta då jag kan känna mig mätt efter en tugga eller att jag e hungrig hela tiden, jag är lättirriterad å arg, jag har enorma sömnsvårigheter, jag har problem hemma å så var det några till. Men jag är inte stressad? eller inte vad jag känner mig ialla fall.
Det enda kan vara att jag har typ en miljon omprov å MASSA skolarbete som ska in den här veckan.

Va hemma runt 3 idag. Pappa hade redan börjat fixa med maten eftersom han å jag skulle till Västervik nästan direkt när Malin å dom kom med hästtransporten. Men jag tog över matlagningen ganska snabbt. Jag tål verkligen inte när folk "jobbar" sakta när dom lagar mat. Så det va jag som stog för matlagningen idag xD

Runt halv 5 så bar det iväg mot Västervik. Sov stora delar av vägen dit. Kändes som det tog en evighet!
Sen när vi va där så kollade vi runt på deras gård. Dom hade massa djur!
Vi gick in i stallet och pappa säger att ingen av dom som stog där inne e Jasmine. Men så gick fram till en box och där stog hon ju, min pärla :D
Innan vi lastade henne så gick vi upp till deras hus. Dom hade två stora underbara Grand Danois:D blev heeelt förälskad för jag vill ju ha en blå sån :D<3
Så satt vi där å pratade en stund å sen gick vi ner till stallet å lastade henne sen bar det av hemåt igen, så nu står min lilla pärla i stallet :D<3
Imon blir det att ta hand om henne i massor! <3


Sån här liten söting är det jag vill ha när min älskling Henna försvinner.

Fy fan va långt det här blev xD
Aja, ha det bra! Puss på er<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: