Hockeyfreaket

Jävla Glenn!

Kategori: Allmänt

Måndag idag, va hemma från skolan. Glenn ringde hem. Han kommer dampa på mig imon.. Så han kommer förstöra hela min dag-.-
Imon finns det typ bara en positiv grej å det är att ES drar igång igen!(Y)
Idag är det bara 3 dagar kvar tills det e hockey igen!!:D:D å bara 4 dagar kvar tills jag fyller(Y)

Imon så är Laine & Gustafsson tillbaka, yey för Laine:D Pelle kan gå å dö nånstans! även juniorerna e hemma nu igen men Tedenby är skadad:/ inte bra! så han ska inte spela imon, men hoppas han är med på torsdag!
Vill att Ward ska va tillbaka snart men det lär ju dröja:(
Hoppas dom vinner mot Lule imon, eller dom måste det rättare sagt så inte Färjestad kommer ifatt, å FBK spelar mot Tälje imon, där hoppas jag Tälje vinner då jag hatar Fbk mer än Tälje.
Kommer nog skriva mer imon om hur det blev i matcherna.

Idag va jag hos tandläkarn. usch! Har ju lite sönderfrätna tänder pågrund av mina tabletter som jag äter. Såg ut som ett blodbad i munnen på mig när hon borstade dom..

Nu är jag ensam hemma, vet inte vad jag ska göra. Pappa kom ju hem idag btw.
Asså idag när jag vaknade, runt 2(A) xD så hade jag fan blivit bombaderad med sms xD typ 8st. Massa från Petra, hon hade antagligen tråkigt i skolan utan mig;P å sen va det nåt från Helena & Dannä också:P

Har inget mer å skriva nu, ha det bra!
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: