Hockeyfreaket

Stressig dag i skolan.

Kategori: Allmänt

Ja fy fan vad det har varit stressigt. Liselott å Åsa är verkligen mästare på att stressa dan innan det händer nånting. Min UF-grupp dekorerade vagnen vi ska ha imon på Öppet Hus.
Först på morgonen så skrev vi engelska nationella uppsatsen. Det var möjligt att skriva på 6 sidor tror jag? å jag skrev så jag bara hade typ 10cm kvar att skriva på på sista sidan. Så jag hoppas ju på ett G ialla fall, får jag inte det så blir jag ju grymt besviken!
Jag fick göra en bukett i skolan idag typ sista halvtimmen, den ska vara en säljarbukett imon. Fick fan kramp i handleden av att hålla i alla dom där blommorna sen fick jag inte ens binda ihop den utan jag va tvungen å hålla i den för allt jag va värd när jag skulle snitta så jag inte tappade greppet.
Men Liselott blev ju nöjd med den så antar att jag gjorde ett bra jobb:) jag blev faktiskt ganska nöjd själv måste jag säga hehe.

Efter skolan så stack jag å Frida ner till stan. Gick till Vero Moda för att kolla på dom där jeansen till Frida men dom fanns typ inte kvar så då gick vi istället till Karnells å hämtade ut mina biljetter. Sen gick vi till rådhus å väntade på 2an för vi skulle till Ekohallen.
När vi kom dit så kollade jag på ländtäcke och benreflexer till Jasmine. För ett ländtäcke som va i fleece tog dom 199kr för medans dom tog 299kr för en tunn tygbit. så jag satsar nog mer på det för 199kr. fast får se vad min moder å dom säger om det. sen kollade jag på nya jodhpurs, behöver verkligen nya för mina fötter e ju typ störst i världen så självklart e både stövlarna å skorna jag har nu för små -.- xD

Efter det så stressade typ jag å Frida ihjäl oss, vi ville hinna med 2an för våra bussar gick men den hann vi ju självklart inte med så istället stressade vi ner för en backe och kom upp vid KFUM. så fick sitta där i 10 minuter innan Fridas buss kom å jag fick sitta ytterligare 10 till innan min kom. Men skönt att vi hann med dom ialla fall!

Imon är det öppet hus först, sen ska syskona fira mig å sen bär det av till hockeyn för mig :)
På sönda så har jag lite jag måste jobba med här hemma å på måndag e jag ledig!:D

Ne pallar inte skriva mer nu. Ha det bäst folks!
Puss på er! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: