Hockeyfreaket

Alltid rätt om att Ssk kommer få stryk!:D

Kategori: Hockey

Jaha dags å skriva lite om hockeyn här kanske.
Var nog säsongens sämsta match!
Första å andra perioden så stog jag å va nära till sömn hela tiden. Å fötterna klistrades fast i golvet pågrund av Zingon som spilldes ut på en match för ett tag sen. Asirriterande! och jag hade grymt ont i mina knän så ibland så sjönk jag typ ihop å hamnade nere på Majas nivå;) xD 

I 3e så blev det en aning mer tryck i klacken(men långt ifrån bra!), å fan vad jag hatar folk som kommer när det har gått några minuter av perioden! Å igår kom den jobbigaste jävla idiot som vandrar på denna jord! 08:AN!!!!!
Så han stog lite neranför mig med Putte hela 3e perioden. Jag fick höra hans jävla skratt å kommentarer i över 20 minuter! Hade inte Andreas stått framför så hade jag fanimej klippt till honom! Å jag skojar verkligen inte när jag säger det! 
Man kan fråga vem som helst så tycker verkligen ALLA att han e jobbig, finns nog inte en enda människa som inte suckar när han kommer å typ skriker fram vad han vill ha sagt.
Jo det finns faktiskt några undantag men dom tänker jag inte ta upp här, många av dom är inte ens värda att nämna här!

Ne usch nu blir jag irriterad igen på den förbannade 08an så lika bra å sluta skriva. Hörs antingen senare eller imon.
Tjosan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: