Hockeyfreaket

Bloggtorka.

Kategori: Allmänt

Ja det är verkligen vad jag har. 
Har inget kul å skriva om längre, för det enda som kretsar i mitt liv just nu är typ, skola,hockey,skola,hockey,skola,hockey å lite vänner.   

Nu är helgen över, har inte hänt nåt speciellt alls i helgen. Fredags så vare lugnt, lördag va det hockey å sen hos systra mi en stund, sen va den dan över, igår så va jag ensam hemma hela dan typ så då va det ju också lugnt, enda jag behövde göra va å hålla fyr i kaminen å släppa ut hundarna.
Idag va det skola, jävla lama dag!
Snackade med Djuret(William) och Janne om onsdag så då är vi lediga från dom lektionerna så vi har UF hela dan. Kanske måste jobba till 18... Så det kommer bli en låååååång dag, 8-18.
Kommer va helt död efter å mina händer kommer mörda mig-.-

Vet inte vad som händer i veckan, är nog inget speciellt. Har hockey på torsdag, då spelas det mot Frölunda, hoppas på bra match :)
Å på lördag så är det dags för vårat första säljtillfälle med UF.
Ska va på torget vid 6 på morgonen-.- kommer va helt fucking död! 

Ne nu orkar jag inte skriva mer. Ha det bra! 
Puss <3  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: