Hockeyfreaket

Boooriiiing

Kategori: Allmänt

Jaha dags å skriva lite igen antar jag. Minns knappt när jag skrev senast. Är nog 3 dagar eller nåt sen sist. 
Har väl inte hänt nåt speciellt direkt, i tisdags var jag på hockey. Va riktigt kramkalas med allt folk xD 
Igår så tog jag bussen in till stan å hade myskväll med Petra & Frida:) 
Kollade på film, dansade å sjöng å hade det kanonkul! :D 
Precis innan jag åkte in så va jag å tog svinsprutan. Å fy fan vad jag har mått piss efter det. Halva armen har typ vart förlamad, å inatt när jag skulle sova så hade jag typ frossa.
Idag så vaknade vi nog runt halv 11-11. Vi låg i dubbelsängen å snackade massa:P
sen drog Frida hem å jag å Petra gick hem till henne. Va där i typ 10 minuter kanske sen kom mamma, Helena & Marcus å hämtade mig, vi åkte ner på stan en sväng, hittade några skor/stövlar jag vill ha. men dom får nog vänta ett tag till...:/
Tror vi gick på stan runt 2½ timme. Sen åkte vi till farmor & farfars grav<3 det är hela 12 år sen farfar dog nu å 5 sen farmor dog. även pappas lillebror Christer ligger begravd där.  
Sen när vi va påväg därifrån så såg jag en väldigt annorlunda sten så vi skulle gå å kolla på den så visar det sig att det e Noras grav, våran granne från Huskvarna. Det är nästan ett år sen hon dog nu:/

Sen skjutsade vi hem Helena & Marcus å sen for vi hem till oss. Har inte gjort alls mycket här hemma. Suttit här å ugglat typ.

Vet inte vad jag ska göra fortsättningen på kvällen heller. men men det löser sig väl alltid hehe.
Aja, ha det bra!
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: