Hockeyfreaket

Chockerande upptäckt!

Kategori: Allmänt

Dålig uppdatering? Nejdå inte alls, har verkligen ingen lust med bloggen längre. Det är fortfarande folk som läser den trots att jag inte skriver nåt.

Igår så var det en riktig slappardag för mig! Underbart! :) 
Igår så gjorde jag verkligen en förvånande upptäckt kan man säga, jag satt å glodde runt lite på facebook då jag såg att både Dannä å Helena va kompisar med nån Angelica, å jag visste att Helena hade en kompis som heter Angelica men inte att det var Dannäs syster så jag frågar Helena. Då visar det sig att Tykon(Andreas) som pappa tränade i innebandy e Dannäs bror!:O snacka om att jag blev chockad!
Å när Helena fattar hela situationen så säger hon:
"va e dannä den jobbiga snorungen som sprang runt?!" xD
Så jag borde ju alltså ha träffat Dannä när jag va liten? Å eftersom jag va med på alla matcher som spelades så vet jag ju även vem hans bror är.
Usch jag tycker inte om när man helt plötsligt en dag upptäcker att man har saker gemensamt med nån eller typ träffat dom när man va liten utan att veta om det.
Aja, ganska chockerande men kul upptäckt xD

Idag så är jag ensam hemma i några timmar, vet inte vad jag ska hitta på.
Funderar på å va lite snäll å ha mat tills mamma kommer hem men vet inte om jag orkar än xD
Nu ska jag fortsätta diskutera Jon med Emma xD
Ha det bra!
Pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: