Hockeyfreaket

Slappisdagar :P

Kategori: Allmänt

Hyfsat slapp skoldag idag :)
Hade engelska första lektionen, hade prov. Det gick inte så bra tror inte jag, men hoppas på ett G ialla fall.
Sen hade vi Y-ämne, hade Åsa istället för Liselott!(Y) vet dock inte varför xD
Jag har inte så mycket minne av vad vi gjorde, men jag å Lisa ska typ skylta nåt i klassrummet vid elskåpet.
Sen plockade vi löv -.- SVINKALLT! å blött!
Jag såg Totte idag på skolan:P det gjorde mig en aning glad :)

Imon är det skola till 4 som gäller, sen blir det att driva runt i stan tror jag tills Emmas pöjk kommer :P sen far vi hem till Petra, vi ska fira Emma imon, ska bli så jävla kul med en tjejkväll, plus en kille då xD men men, han räknas som tjej xD
Å på lördag e det match, Håve-Timrå, våran 47a e tillbaka!(Y):D kan knappast bli bättre!

Aja, ha det bra!
Puss på er<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: