Hockeyfreaket

Glad utsida men deppig insida..

Kategori: Allmänt

Ingen bra dag idag överhuvudtaget! Orkar inte skriva om allt, om nån undrar får ni väl fråga..
Det fanns dock en grej som jag märkte nu som gav mig lite glädje..

"Turisterna" som va i skolan idag kommer jag inte glömma än på ett tag, asså man kan inte göra så! xD så grymt jävla pinsamt va det! vi satt där i soffan å så kommer han fram å ba "can i take a picture" jag typ dör av skratt medans han sitter å håller om mig xD frida å petra å alla dom bara kastar sig undan, även jag försöker göra det för jag har absolut ingen aning om vilka dom va xD men frida typ knuffar mig så jag blev helt konstig på kortet, himla pucko! xD

Å i helgen får jag förhoppningsvis träffa Maja :D å även den 15 så kommer jag få träffa henne å henne pöjk Erik, för då ska dom på hockeyn:D tanken på att få träffa henne e underbar! <3

Samtidigt som jag är så jävla deppig inombords pågrund av att Han e tillbaka, eller Han har vart det ett tag men först nu så har jag insett en grej om honom, tror jag ialla fall...
så är jag ändå glad på utsidan..

Hejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: