Hockeyfreaket

Hos Frida :)

Kategori: Allmänt

Hellu everybody.
Sitter hos Frida nu, hon är inne å duschar så jag sitter här framför hennes dator å ugglar hehe.
Vi va på torget idag, kom dit runt 20 i 6-.- va inte så trött just då men sen efter nån timme så va man helt död typ.
Jag gick upp runt 4 idag/inatt. Snacka om å va död, sov 4 timmar ungefär inatt eftersom Robin höll kvar mig igår, himla unge!;P
Vi blev av med alla kransar, å gick dessutom cirka 1600 i vinst!(Y) :D det är verkligen asbra!
Om några timmar så är det hockeydags, ska kolla på det hos Frida sen ska vi ta en buss vid 10 i 7 in till stan och så ska vi ut å käka, efter det så ska mamma hämta mig i Kaxholmen, för kände att jag ville hem.
Nu så är lovet äntligen igång! Har inget speciellt inplanerat på lovet, förutom att jag kanske ska va med Alexandra nån gång under veckan å så har jag hockey tisdag å lördag:)
Men nu kom Frida, så ha det bra:P
Pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: