Hockeyfreaket

Klanten Ullström :P

Kategori: Hockey

Jahopp kanske att man ska skriva nåt mer här idag?
Jag har dock inget vettigt å skriva om. För det har inte hänt nånting idag. Jag har sovit typ hela dan för jag sov så grymt dåligt inatt, men jag är fortfarande trött. Skönt å va ledig imon! Då ska jag sova!!

Jag har inte skrivit så mycket om hockey det senaste. Trodde att jag skulle komma igång med det nu när säsongen e igång men inte..

Imon så är det match igen, på bortaplan mot Brynäs. Laget åkte upp redan idag för å kunna träna ordentligt å slippa sitta 6 timmar i buss imon innan match.
Brynäs har inte haft en enda seger hittills denna säsongen. 3 oavgjorda å 2 förlorade tror jag det är. Och Håve har 5 raka vinster, underbart!
Tror det blir en 6e vinst imon, bara Hv är med från början. Går inte att göra som i lördags å inte vara med.
Imon så är troligtvis Jukka tillbaka också:)
Han va febrig i lördags därav spelade inte han. Pelle är fortfarande skadad och hur det är med klanten Ullström vet jag inte, hoppas han är med imon. Det var ju inte nån jätteallvarlig skada han ådrog sig på uppvärmningen i lördags. Han dundrade bara rätt in i sargen å fick en blödning i tummen xD
Men annars tror jag att så länge Håve är på tå från början så kommer 6 vinsten imon.

Ha det!
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: