Hockeyfreaket

Maja :)

Kategori: Allmänt

Kom precis hem typ från Maja:)
Det var mycket trevligt å få träffa henne igen, när jag kom dit så kollade jag hennes skolkatalog som hon redan fått, fuskigt, jag vill ha våran katalog NU! sen satt vi mest å snackade å lyssnade på musik:)
Sen tog vi en sväng ut å till våran lekplats x) där gungade vi lite å sen tog vi en promenix genom "stora" Aneby, vi mötte Thure å några av hans polare xD sen gick vi en sväng till Dick för å kolla om han levde:P
Sen gick vi till Grillen, käkade kebabtallrik där, mums va det!:D när vi satt där på Grillen så kom vi på att inte nån av oss har haft ett riktigt asgarv på typ 1 år. Jag har verkligen inte haft det, jag kan typ bara få såna attacker med henne xD
Vi satt å pratade om när vi va på ICA en gång i tiden å jag skulle gå förbi en tant, då dör typ Maja å sätter sig ner på golvet mitt i affären å dör av skratt xD alla kollar på henne å jag försöker få upp henne från golvet men hon bara skrattar hela tiden xD sen pratade vi ännu mer minnen, som t.ex. halstabletten xD
Sen när vi gick hem till Maja igen så när vi kom hem till henne så bestämde vi oss för å kolla på film. Det blev Isprinsessan, den va helt okej:)
Sen efter den så satt vi å pratade ännu mer å sen började vi spela Hänga Gubben tills mamma kom:P det var kul, men jag har svårt för å komma på ord. men det gick bra ändå hehe.

Sen runt kvart över 11 kom mamma å nu är jag hemma.
Vet inte vad jag ska göra nu, blir kanske att kolla på nån film.
Ha det bra!
Puss<3

Kommentarer

  • Maja säger:

    en mkt trevlig dag:)<3



    hahahaha jag börjar fan asgarva för mig själv när jag läser din text, det om ica. hahahahahaha x'D



    <33

    2009-10-10 | 01:44:21

Kommentera inlägget här: