Hockeyfreaket

1 september!

Kategori: Allmänt

Hemma från skolan idag, vaknade runt 5 idag på morgonen, gick ner vid halv 6. Hade knappt ingen röst. Lät helt konstig, och näsan rinner som niagariafallet. Jag fick va hemma idag för mamma, så ringde in till skolan å sjukanmälde mig sen gick vi å la oss igen, jag sov till typ 20 i 11. Gick ner, klagade, åt frukost å sen på med kläder å så åkte jag å mamma in till marknaden i Aneby en sväng. gick fram å tillbaka en gång sen åkte vi hem igen typ. Hemma så fixade mamma mat medans jag sov, sen åt jag å gick å la mig igen. Sen lite senare så åkte jag å mamma in ytterligare en gång till Aneby, jag fick köra hela tiden :D börjar gå asbra även när jag backar nu :P efter det åkte vi ner till Malin & dom, vi fick mat där trots att vi bara skulle hämta en grej hehe.
När vi vart hemma ikväll så har vi bara suttit framför tvn å segat. Skönt det med!

Hahaha juste, efter maten idag så när jag precis hade kommit upp så börjar mamma skrika som fan där nere typ. Så jag springer ner å så säger hon att jag ska jaga ut ÖDLAN i hallen! JAG HATAR ÖDLOR! å då menar jag verkligen HATAR! jag jagade ut den med sopkvasten å sen gick jag å la mig igen xD

Igår så kollade jag på Saw 5 :D har ju laddat ner den(A) men en grej som störde mig va att jag inte hade nån svensk text, hatar att behöva koncentrera sig jättemycket för å fatta vad dom säger.
Aja, bra va filmen ialla fall. Men fi fan så äcklig! Mycket äckligare än 1-4 tycker jag. Men den kan ju inte sluta sådär!!!-.- det måste komma en 6a! slutet va ju helt fucked up enligt mig.
Petra å Frida! vi måste kolla på den snart! ;P fast himla Frida måste ju se 4an igen för hon somnade-.- xD

Ne nu orkar jag inte skriva mer, jag ska ialla fall va hemma imon också sa mamma, så jag e lite glad inombords samtidigt som jag inte pallar va sjuk.

Ha det bra!
Pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: